OutlineMocak_mobile_icon
Aplikacja mobilna
Zaplanuj wizytę w muzeum, sprawdź aktualne wydarzenia oraz zwiedzaj wystawy z mobilnym przewodnikiem.
Pobierz Zamknij
Przejdź do głównej treści
Languages

Szkolenie dla osób edukatorskich: Pracujące ciało. O potrzebach, granicach i przeciwdziałaniu kryzysom.

Szkolenie dla osób edukatorskich: Pracujące ciało. O potrzebach, granicach i przeciwdziałaniu kryzysom.

06.12.2024 godz. 9

Opublikowano: 20.11.2024

Zapraszamy serdecznie na szkolenie w ramach programu Wspólnota doświadczenia. Program rozwoju edukacji o sztuce

➡️ Dla kogo: osoby zajmujące się edukacją artystyczną

➡️ Kiedy i gdzie: 6.12, godzina 9-17, Muzeum Sztuki Współczesnej w Krakowie MOCAK.

➡️ Zapisy i koszt szkolenia: obowiązują zapisy: projekt@mocak.pl, decyduje kolejność zgłoszeń. W wiadomości zwrotnej otrzymasz potwierdzenie rejestracji na szkolenie. Opłata wynosi 20 zł od uczestnika, można uregulować ją w kasie muzeum przed szkoleniem.

➡️ O czym?

Warsztaty poświęcone będą tematowi zdrowia psychicznego. Będziemy rozmawiać o wypaleniu zawodowym i kryzysach psychicznych. Jak im zapobiegać i jak reagować, gdy już się pojawiają. O odpowiedzialność i wpływie, ale też o bezradności.

Poświęcimy uwagę ciału. Jak funkcjonuje w sytuacji nadmiernych obciążeń? Co się dzieje z układem nerwowym i jak możemy korzystać z wiedzy na ten temat, aby wspierać się w regulowaniu i regeneracji.

Będziemy uczyć się, jak domykać cykl stresu i szukać metod wspierających w trudnych i obciążających sytuacjach.

Szkolenie poprowadzi Justyna Dubanik.

Justyna Dubanik – psychoterapeutka, facylitatorka oraz trenerka grupowa. Ukończyła szkolenie w Instytucie Integralnej Psychoterapii Gestalt i Akademię Treningu Antydyskryminacyjnego, a także jest trenerką antydyskryminacyjną. Od ponad 15 lat wspiera różnorodne grupy i społeczności w ich rozwoju. Prowadzi superwizję indywidualną i zespołową z zakresu procesów grupowych, komunikacji i wsparcia w rozwiązywaniu trudności zawodowych. Prowadzi szkolenia i warsztaty rozwojowe, a także facylituje procesy partycypacyjne i strategiczne. W pracy skupia się na tworzeniu warunków do spotkania i dialogu, które umożliwią osobom wzajemne widzenie się i wypracowywanie rozwiązań, wymianę doświadczeń czy wysłuchanie.